Terenska nastava izvrstan je način za poticanje intelektualne radoznalosti te motivacija za otkrivanje, istraživanje i stvaranje. Pošto se radi o nastavi manje službenog oblika, idealna je za održavanje neposredno prije ljetnog odmora. Terenska nastava u školi Callegari zastupljena je u svim programima, osobito u programima iz područja dizajna interijera. Kako se radi o neformalnijem obliku nastave, proljetnim i ljetnim terminima održavanja te uvijek zanimljivim novim i „starim“ lokacijama, atmosfera je uvijek posebna, zarazna i prijateljska, a osim povezivanja teorije i izvedbe projekta, učimo se razumijevanju širokog područja djelovanja; kako što bolje surađivati sa stručnjacima raznih profila: arhitektima, dizajnerima, drugim inženjerima te ostalim sudionicima u uređenju i opremanju interijera.
Ovaj put donosimo atmosferu iz Brigade, sestrinske agencije u sklopu Bruketa&Žinić&Gray. Škola Callegari već dugi niz godina surađuje s renomiranim dizajnerskim timom Brigada koji našim polaznicima programa usavršavanja za Dizajnera interijera svake godine prezentira svoje projekte, njihove specifičnosti te procese dizajna i izvedbe. Prilika je to za naše polaznike da se iz prve ruke upoznaju s projektima velikih razmjera koji su uspješni, prepoznati i nagrađivani na domaćoj i međunarodnoj razini.

U industriji dizajniranja i projektiranja interijera sve i svi su međusobno povezani. Tako arhitekti rade s dizajnerima interijera, a dizajneri interijera surađuju s proizvođačima i dobavljačima namještaja, opreme, dodataka, rasvjete, itd. Često je tu i suradnja s grafičkim dizajnerima, PR agencijama, industrijom video projekcija, marketinškim stručnjacima, stručnjacima za visual mechandising, itd. Tvrtke za proizvodnju namještaja surađuju s tvornicama tekstila kako bi mogle nabavljati materijale za tapeciranje i sl.
Primjere dobre poslovne povezanosti i suradnje koja je vitalna i neophodna u sektoru dizajna i dizajnerski orijentiranim djelatnostima prezentirali su nam iz prve ruke arhitektice Marina Brletić (voditeljica arhitekture) i Dina Bartolić (arhitektica-pripravnica) iz Brigade, specijalizirane za dizajn i opremanje prodajnih i poslovnih prostora. Zanimljivo je da agencija Brigade ima i posebnu komunikacijsku agenciju Startaparat koja je specijalizirana za edukaciju startupova s ciljem ostvarivanja što bolje suradnje i integracije svih potrebnih stručnjaka u svoje projekte. To dokazuje kako arhitekti i dizajneri moraju kontinuirano raditi i na edukaciji korisnika svojih usluga radi što bolje komunikacije koja će u konačnici dovesti do dobrog dizajna i dobrih realizacija projekata.
Proces dizajniranja i opremanja interijera može imati različite etape ovisno o broju funkcionalnih područja i namjeni, mogućnostima i lokaciji, budžetu i drugim zahtjevima kao što je oblikovanje, složenost opreme, stilska uvjetovanost i drugo. Zajedničko za većinu projekata je održavanje radionica za investitore i naručitelje kako bi se došlo do pravog koncepta i uključivanje stručnjaka različitih profila kao što su arhitekti, dizajneri, grafičari, umjetnici, autori sadržaja za izložbe, stručnjaci za organizaciju izložbi i manifestacija, oglašavanje, PPC, DTP, AV, obrtnici raznih struka i drugi suradnici. Takvu suradnju objasnili su nam naši domaćini kroz primjere realiziranih projekta kao što su:
1. Projekt interijera, uredski prostor pod nazivom Cyber Jungle, nagrađen nagradom IIDA-e u kategoriji Global Excellence Award, za tvrtku ReversingLabs;

2. Projekt Tunel Grič, za Croatia osiguranje, koji predstavlja primjer projekta gdje je intervencija u prostoru izvedena bez bilo kakvih bušenja ili oštećenja u prostoru s obzirom da se radilo o zaštićenom prostoru koji je nakon izložbe morao biti vraćen u prvobitno stanje;

Terenska nastava izvrstan je način za poticanje intelektualne radoznalosti te motivacija za otkrivanje, istraživanje i stvaranje. Pošto se radi o nastavi manje službenog oblika, idealna je za održavanje neposredno prije ljetnog odmora. Terenska nastava u školi Callegari zastupljena je u svim programima, osobito u programima iz područja dizajna interijera. Kako se radi o neformalnijem obliku nastave, proljetnim i ljetnim terminima održavanja te uvijek zanimljivim novim i „starim“ lokacijama, atmosfera je uvijek posebna, zarazna i prijateljska, a osim povezivanja teorije i izvedbe projekta, učimo se razumijevanju širokog područja djelovanja; kako što bolje surađivati sa stručnjacima raznih profila: arhitektima, dizajnerima, drugim inženjerima te ostalim sudionicima u uređenju i opremanju interijera.
Ovaj put donosimo atmosferu iz Brigade, sestrinske agencije u sklopu Bruketa&Žinić&Gray. Škola Callegari već dugi niz godina surađuje s renomiranim dizajnerskim timom Brigada koji našim polaznicima programa usavršavanja za Dizajnera interijera svake godine prezentira svoje projekte, njihove specifičnosti te procese dizajna i izvedbe. Prilika je to za naše polaznike da se iz prve ruke upoznaju s projektima velikih razmjera koji su uspješni, prepoznati i nagrađivani na domaćoj i međunarodnoj razini.

U industriji dizajniranja i projektiranja interijera sve i svi su međusobno povezani. Tako arhitekti rade s dizajnerima interijera, a dizajneri interijera surađuju s proizvođačima i dobavljačima namještaja, opreme, dodataka, rasvjete, itd. Često je tu i suradnja s grafičkim dizajnerima, PR agencijama, industrijom video projekcija, marketinškim stručnjacima, stručnjacima za visual mechandising, itd. Tvrtke za proizvodnju namještaja surađuju s tvornicama tekstila kako bi mogle nabavljati materijale za tapeciranje i sl.
Primjere dobre poslovne povezanosti i suradnje koja je vitalna i neophodna u sektoru dizajna i dizajnerski orijentiranim djelatnostima prezentirali su nam iz prve ruke arhitektice Marina Brletić (voditeljica arhitekture) i Dina Bartolić (arhitektica-pripravnica) iz Brigade, specijalizirane za dizajn i opremanje prodajnih i poslovnih prostora. Zanimljivo je da agencija Brigade ima i posebnu komunikacijsku agenciju Startaparat koja je specijalizirana za edukaciju startupova s ciljem ostvarivanja što bolje suradnje i integracije svih potrebnih stručnjaka u svoje projekte. To dokazuje kako arhitekti i dizajneri moraju kontinuirano raditi i na edukaciji korisnika svojih usluga radi što bolje komunikacije koja će u konačnici dovesti do dobrog dizajna i dobrih realizacija projekata.
Proces dizajniranja i opremanja interijera može imati različite etape ovisno o broju funkcionalnih područja i namjeni, mogućnostima i lokaciji, budžetu i drugim zahtjevima kao što je oblikovanje, složenost opreme, stilska uvjetovanost i drugo. Zajedničko za većinu projekata je održavanje radionica za investitore i naručitelje kako bi se došlo do pravog koncepta i uključivanje stručnjaka različitih profila kao što su arhitekti, dizajneri, grafičari, umjetnici, autori sadržaja za izložbe, stručnjaci za organizaciju izložbi i manifestacija, oglašavanje, PPC, DTP, AV, obrtnici raznih struka i drugi suradnici. Takvu suradnju objasnili su nam naši domaćini kroz primjere realiziranih projekta kao što su:
1. Projekt interijera, uredski prostor pod nazivom Cyber Jungle, nagrađen nagradom IIDA-e u kategoriji Global Excellence Award, za tvrtku ReversingLabs;

2. Projekt Tunel Grič, za Croatia osiguranje, koji predstavlja primjer projekta gdje je intervencija u prostoru izvedena bez bilo kakvih bušenja ili oštećenja u prostoru s obzirom da se radilo o zaštićenom prostoru koji je nakon izložbe morao biti vraćen u prvobitno stanje;

3. Projekt zagrebački Ne.Ne.Ne., prodajni prostor namijenjen „malim ljudima s velikim stavovima“.

Povrh upoznavanja s primjerima uspješno realiziranih projekata dizajniranja i opremanja interijera, prostorije dizajnerskog tima Brigade svake godine imaju nove detalje u interijeru, duhovite ili „ozbiljne“, koji su odlična inspiracija i poticaj za dizajnersku radoznalost naših polaznika i budući kreativan rad.


Tekst: Nevenka Kršilović, voditeljica programa, arhitektica
Fotografije: osobna arhiva i http://bruketa-zinic.com