TALIJANSKA ŠKOLA MODE I DIZAJNA

DIZAJNIRANJE INTERIJERA – kreativni proces s jasnom svrhom

Struka

Proces dizajniranja uključuje donošenje serije odluka u cilju organiziranja i oblikovanja unutarnjeg prostora u iznimno kreativnom procesu, po unaprijed određenom planu, ideji i zamisli u cilju stvaranja funkcije, estetike i kvalitete te harmonije i logične povezanosti svih namjena i sadržaja unutar nekog prostora koji je po mjeri čovjeka, zdrav i siguran za korisnike i okoliš.

Svrha dizajna je realizacija plana ili ideje koji mogu biti uzrokovani potrebom rješavanja nekog zadatka ili problema tj. izazova. Stupanj složenosti unutarnjeg uređenja može biti od najnižeg s veoma malim projektnim zahtjevima, do unutarnjeg uređenja koje ima prosječne i natprosječne stupnjeve složenosti s veoma velikim projektnim zahtjevima. Zbog toga se dizajn često definira kao proces rješavanja problema u kojem sudjeluju stručnjaci različitih profila: arhitekti, dizajneri interijera, grafički dizajneri, dizajneri namještaja, produkt dizajneri, izvođači radova, proizvođači opreme i namještaja, itd. Dobar dizajn podrazumijeva osmišljavanje i projektiranje pojedinačnih komponenti koje zajedno čine jedinstvenu, funkcionalnu, ergonomsku cjelinu visoke estetike i kvalitete.

Uređivanje unutarnjih prostora obično se dijeli u nekoliko glavnih kategorija povezanih s namjenom prostora. Tako govorimo o interijerima stambene, poslovne, stambeno-poslovne, javne, gospodarske, industrijske i druge namjene. Široki raspon zahtjeva, kombinacija, funkcija, stilova, ciljanih korisnika, ergonomskih elemenata, estetskih i unikatnih zahtjeva, konstruktivnih rješenja i sl. razlog je zbog kojeg se iskusniji dizajneri interijera specijaliziraju za dizajniranje u jednom ili dva područja. Tako će neki samostalno i timski raditi isključivo stambene prostore, drugi opremanje i uređenje prostora uslužnih i prodajnih djelatnosti, ugostiteljskih ili uredskih prostora.

Prilikom odabira edukativnog programa, škole ili fakulteta važno je izabrati školu čiji kurikul omogućava ishode učenja kao trajne ciljeve edukacije.

Polaznici škole Callegari kroz trogodišnje obrazovanje u području dizajna interijera, korak po korak, usvajaju znanja, uključuju svoje talente i kreativnost koje uz pomoć mentora harmonično primjenjuju i  vježbaju na konkretnim projektnim zadacima kroz različite korake procesa projektiranja i dizajniranja.

Škola Callegari ima najdulju tradiciju u Republici Hrvatskoj i šire u provedbi obrazovnih programa iz područja dizajna interijera stambenih i komercijalnih prostora.

Dugogodišnje iskustvo u obrazovanju i brojni polaznici koji su ostvarili vrhunske i uspješne karijere dokaz su kako je plan i program nastavnih sadržaja osmišljen kako bi polaznici na najučinkovitiji način, postupno, savladali zanat izrade projekata interijera, najprije ručnim crtanjem, a zatim pomoću upotrebe IT alata za crtanje, modeliranje, renderiranje i vizualizacije.

Korak po korak, bez izostavljanja, polaznici nauče osnove kroz teoriju i mnoštvo različitih vježbi; od jednostavnijih do složenijih i izuzetno zahtjevnih projektnih zadataka.

Callegarijevi predavači podržavaju različiti pristup u dizajnu interijera. Neki dizajneri ističu boju, maštu i kreativnost. Drugi preferiraju svježe prostore obogaćene svjetlom, vedre i relaksirajuće prostore, dok su treći skloni tradicionalnom pristupu ili preferiraju jednostavne, rafinirane i prostore prigušene svjetlosti.

Zajednička im je crta konstantnost u istraživanju tehnologija, alata za izradu i prezentaciju projekta, materijala i tekstura, tržišta i modela, oblika, stilova, brandova u namještaju kako bi stvorili jedinstvena rješenja u interijeru, povećali kvalitetu i udobnost stanovanja, odmaranja, rada te života uopće.

Proces dizajniranja uključuje donošenje serije odluka u cilju organiziranja i oblikovanja unutarnjeg prostora u iznimno kreativnom procesu, po unaprijed određenom planu, ideji i zamisli u cilju stvaranja funkcije, estetike i kvalitete te harmonije i logične povezanosti svih namjena i sadržaja unutar nekog prostora koji je po mjeri čovjeka, zdrav i siguran za korisnike i okoliš.

Svrha dizajna je realizacija plana ili ideje koji mogu biti uzrokovani potrebom rješavanja nekog zadatka ili problema tj. izazova. Stupanj složenosti unutarnjeg uređenja može biti od najnižeg s veoma malim projektnim zahtjevima, do unutarnjeg uređenja koje ima prosječne i natprosječne stupnjeve složenosti s veoma velikim projektnim zahtjevima. Zbog toga se dizajn često definira kao proces rješavanja problema u kojem sudjeluju stručnjaci različitih profila: arhitekti, dizajneri interijera, grafički dizajneri, dizajneri namještaja, produkt dizajneri, izvođači radova, proizvođači opreme i namještaja, itd. Dobar dizajn podrazumijeva osmišljavanje i projektiranje pojedinačnih komponenti koje zajedno čine jedinstvenu, funkcionalnu, ergonomsku cjelinu visoke estetike i kvalitete.

Uređivanje unutarnjih prostora obično se dijeli u nekoliko glavnih kategorija povezanih s namjenom prostora. Tako govorimo o interijerima stambene, poslovne, stambeno-poslovne, javne, gospodarske, industrijske i druge namjene. Široki raspon zahtjeva, kombinacija, funkcija, stilova, ciljanih korisnika, ergonomskih elemenata, estetskih i unikatnih zahtjeva, konstruktivnih rješenja i sl. razlog je zbog kojeg se iskusniji dizajneri interijera specijaliziraju za dizajniranje u jednom ili dva područja. Tako će neki samostalno i timski raditi isključivo stambene prostore, drugi opremanje i uređenje prostora uslužnih i prodajnih djelatnosti, ugostiteljskih ili uredskih prostora.

Prilikom odabira edukativnog programa, škole ili fakulteta važno je izabrati školu čiji kurikul omogućava ishode učenja kao trajne ciljeve edukacije.

Polaznici škole Callegari kroz trogodišnje obrazovanje u području dizajna interijera, korak po korak, usvajaju znanja, uključuju svoje talente i kreativnost koje uz pomoć mentora harmonično primjenjuju i  vježbaju na konkretnim projektnim zadacima kroz različite korake procesa projektiranja i dizajniranja.

Škola Callegari ima najdulju tradiciju u Republici Hrvatskoj i šire u provedbi obrazovnih programa iz područja dizajna interijera stambenih i komercijalnih prostora.

Dugogodišnje iskustvo u obrazovanju i brojni polaznici koji su ostvarili vrhunske i uspješne karijere dokaz su kako je plan i program nastavnih sadržaja osmišljen kako bi polaznici na najučinkovitiji način, postupno, savladali zanat izrade projekata interijera, najprije ručnim crtanjem, a zatim pomoću upotrebe IT alata za crtanje, modeliranje, renderiranje i vizualizacije.

Korak po korak, bez izostavljanja, polaznici nauče osnove kroz teoriju i mnoštvo različitih vježbi; od jednostavnijih do složenijih i izuzetno zahtjevnih projektnih zadataka.

Callegarijevi predavači podržavaju različiti pristup u dizajnu interijera. Neki dizajneri ističu boju, maštu i kreativnost. Drugi preferiraju svježe prostore obogaćene svjetlom, vedre i relaksirajuće prostore, dok su treći skloni tradicionalnom pristupu ili preferiraju jednostavne, rafinirane i prostore prigušene svjetlosti.

Zajednička im je crta konstantnost u istraživanju tehnologija, alata za izradu i prezentaciju projekta, materijala i tekstura, tržišta i modela, oblika, stilova, brandova u namještaju kako bi stvorili jedinstvena rješenja u interijeru, povećali kvalitetu i udobnost stanovanja, odmaranja, rada te života uopće.

Sintetiziranjem programskih koncepata, prema točno zacrtanim smjernicama i usvojenim procesima dizajna, Callegarijevi polaznici, nakon uspješno položenog programa, znaju rješavati, crtati, modelirati i vizualizirati te prezentirati stvarne zadatke i rješavati izazove vlastitim, inspirativnim i kvalitetnim projektima.