Callegarijevi SUVENIRI Zagreba, Splita i Rijeke na PLACE2GO - međunarodnom sajmu turizma

Nakon dvije pandemijske godine konačno je, ovoga vikenda, ponovno održan međunarodni sajam turizma - PLACE2GO. Sajam je održan pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta, Ministarstva kulture, Grada Zagreba i Hrvatska prirodno tvoja. U zagrebačkoj Areni okupili su se izlagači iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije, Italije, Turske, Indije i Indonezije, predstavivši svoju bogatu turističko, ugostiteljsku, kulturnu i adventure ponudu.

Među izlagačima bile su javne ustanove nacionalnih parkova i parkova prirode, turističke zajednice, županije i gradovi, agencije za razvoj, udruge za kulturu, turističke organizacije, avioprijevoznici, hoteli i restorani, tvrtke za outdoor opremu i drugi. Izlagačima je sajam ponudio i Smart Tourism Meet Up-ove i priliku za ostvarivanje novih poslovnih kontakata, a publici pregršt inspiracije za izlete i putovanja uz široku paletu predavanja i izlaganja avanturista, sportaša i rekordera, travel blogera, putopisaca, fotografa, zaljubljenika u putovanja, humanitaraca, urednika i novinara: od Domagoja Severa i Davora Rostuhara, preko Brune Šimleše, Slavena Škrobote, Domagoja Jakopovića RibafishaVitomira Maričića pa do Gorana Milića. Na naše veliko zadovoljstvo, među izlagačima našli smo se i mi s našim projektima...


Na ovogodišnjem Place2Go sajmu škola Callegari predstavila je svoje dizajnerske modne kreacije kao SUVENIRE Zagreba, Splita i Rijeke koje smo osmislili i izradili u u okviru projekta Lokalno prepoznatljiv suvenir plod ruku kreativnih žena sufinanciran sredstvima iz Europskog socijalnog fonda u iznosu od 892.947,72 kn, kao dio operativnog programa učinkoviti ljudski potencijali (2014.-2020.), odnosno dio lokalnih inicijativa za poticanje zapošljavanja (faza III). Da podsjetimo: izrađeno je više od 50 autentičnih i atraktivnih odjevnih predmeta i modnih dodataka - suvenira inspiriranih lokalnim podnebljima, etno motivima te tradicijskim materijalima i tehnikama. Suvenire su izradile korisnice projekta - nezaposlene žene i pripadnice nacionalnih manjina, uz vodstvo Callegarijevih mentora - predavača modnog stilizma te konstrukcije odjeće i modelizma i uz prethodno završenu edukaciju za stiliziranje, konstrukciju/modeliranje, krojenje, šivanje i ukrašavanje odjevnih predmeta. Za našim kreacijama - suvenirima ponovno je na sajmu vladao veliki interes; nizale su se pohvale za dizajn i krojeve te se raspitivalo za mogućnost narudžbe kreacija! Naime, želja nam je bila dizajnirati nosivu odjeću i modne dodatke koji će se isticati svojom originalnošću, udobnošću i trajnošću, a koje bi žene rado imale u svojim ormarima i koje bi ih dugotrajno podsjećale na destinacije koje su doživjele na svojem putovanju. Interes posjetitelja Place2Go sajma još nam je jednom potvrdio da smo uspješno realizirali naš projekt dizajniranja i izrade odjevnih predmeta - suvenira gradova u kojima djeluju naše škole!


Na sajmu smo predstavili i idejne projekte uređenja interijera naših polaznika (za apartmane i kuće za odmor, kafiće, restorane, pizzerije i druge ugostiteljske prostore, terase na otvorenom i bazenske terase, showroom-ove i muzeje, trgovačke prostore i izloge, uredske prostore), kao i 3D vizualizacije projekata interijera različitih namjena! Na upit mnogih posjetitelja predstavili smo i našu dugogodišnju obrazovnu djelatnost u području dizajna interijera, modnog dizajna, odjevne konstrukcije i vizažizma! Usput smo i sami maštali o putovanjima, novim avanturama, podvizima, iskoraku u novo i nepoznato, pustolovinama, izazovima, krajolicima, užicima, iskustvima, novim horizontima; kako u susjednim i dalekim zemljama, tako i u našim novim školskim projektima...

Fotografije: iz arhiva škole Callegari




Share This Post

Post Navigation

Blog kategorije

Recent Posts

20 GODINA MODNOG BRAND-a ARILEO

20 GODINA MODNOG BRAND-a ARILEO

Leave review
ARILEO – modni brand iza kojeg se krije modni dvojac Marija i Jurica Pirić,...
Više...
ILUSTRACIJA kao dio VIZUALNOG IDENTITETA PROSTORA

ILUSTRACIJA kao dio VIZUALNOG IDENTITETA PROSTORA

Leave review
Ilustracija može biti još jedan način unošenja karaktera u prostor
Više...
TERENSKA nastava riječkih interijerista: Lightwave & Stanca & Caparol

TERENSKA nastava riječkih interijerista: Lightwave & Stanca & Caparol

Leave review
Polaznicima programa Stilist uređenja unutarnjih prostora pri kraju jednogo...
Više...
Ivana Vučić, LOGO DIZAJN – primjeri iz prakse

Ivana Vučić, LOGO DIZAJN – primjeri iz prakse

Leave review
Već dugi niz godina škola Callegari ima odličnu suradnju s timovima koji su...
Više...

Post Tags

Follow us