TALIJANSKA ŠKOLA MODE I DIZAJNA

Adria vina u Callegarijevom novom ruhu

Iz učionice

Tvrtka Dupin d.o.o., vlasnik svim sladokuscima poznatog branda Adria, koja svoje proizvode – hrvatske slastice temeljene na tradicionalnoj recepturi, mediteranskim sastojcima i ručnoj proizvodnji (čokolade, kekse, tartufe, vina, džemove i dr.) uspješno plasira na europska i azijska tržišta, Callegarijevim je polaznicima dizajna s povjerenjem povjerila izradu vizualnog identiteta za etikete vina vrhunske kvalitete kojima su željeli dopuniti svoj asortiman proizvoda. 

Zadatak Callegarijevih polaznika pod mentorstvom profesorice Nevenke Kršilović bio je razviti novi dizajn etiketa za vrhunska vina autohtonih dalmatinskih sorti (Gospar – kupaža dubrovačke malvasije i maraštine, Rosé od plavca maloga, Plavac mali selekcija, Plavac barrique, Dingač i Dingač riserva) za butelje od 0,75 L koristeći neke od elemenata vizualnog identiteta Adria branda – Adria logo, prozor, odnosno škure i kameni zid, uz navođenje imena ili simbola sorte vina kako bi je kupac mogao raspoznati. Polaznici su mogli po želji osmisliti klasične ili moderne etikete s naglaskom na luksuzni izgled i po želji stilizirati zadane elemente Adrijinog vizualnog identiteta. Uz predložena rješenja etiketa za crna, bijela i rose vina, polaznici su imali zadatak predložiti i tip/oblik boca za koja misle da bi najbolje odgovarala njihovom dizajnu. Pri izradi idejnog rješenja, polaznici su trebali voditi računa o dostupnosti odabranih tipova boca na domaćem tržištu te o tome da će se crno vino lijevati u crno staklo, bijelo vino u zeleno staklo, a rose u prozirno ili rose staklo. Ključni zahtjev naručitelja bio je da predložena rješenja vizualnog identiteta etiketa vina budu atraktivna, da privuku kupca i daju mu do znanja da je riječ o vinu vrhunske kvalitete.

Dizajn novih etiketa Callegarijevi polaznici razradili su od nivoa koncepta – ručnih crteža i skica, preko idejnog rješenja – razrađenog drafta, do idejnog projekta„maketa“ u 1: 1 mjerilu kojeg su potom usmeno i u elektonskom obliku prezentirali naručitelju.

Callegarijevi polaznici dizajna s veseljem su se i entuzijazmom prihvatili ovog projekta i tvrtki Dupin na koncu ponudili niz izvrsnih dizajnerskih rješenja. Tvrtka Dupin d.o.o. odabrala je i novčano nagradila 2 najbolja rješenja etiketa. Prvonagrađeno rješenje Martine Bošković – crna etiketa sa zlatnim Adria logom kojeg tanka linija povezuje s nazivom vina, Tvrtka Dupin aplicirala je na svoje gotove proizvode – boce vina.  Drugonagrađeno je rješenje Irene Lichva (Livaja) – prozirna etiketa s obrisom vinove loze zlatne boje.

NAZDRAVIMO (s) Adria vinima u novom ruhu naših polaznika dizajna koje donosimo u galeriji!

Callegarijevi polaznici koji su sudjelovali u Natječaju za dizajn etiketa Adria vina: Martina Bošković, Irena Lichva (Livaja), Mirjana Markočević, Karla Petric, Daniela Božić, Silvija Kahlina, Anita Jusić, Sarah Hrelja, Dora Novak, Zvonimir Dunatov i Martin Muršić