TALIJANSKA ŠKOLA MODE I DIZAJNA

Razgovaramo s JULIJOM KOLUDROVIĆ – alumnom vizažizma i vlasnicom make-up salona “JK Beauty Studio”

Alumni

Ovom prilikom prenosimo Vam nekoliko isječaka iz razgovora s JULIJOM KOLUDROVIĆ, Callegarijevom alumnom vizažizma i vlasnicom make-up salona “JK Beauty Studio” u Solinu, koja je nedavno šminkala modele u kampanji Hrvatske turističke zajednice za proljeće/ljeto 2022…

https://www.index.hr/vijesti/clanak/video-htz-glavna-turisticka-kampanja-za-ljetnu-sezonu-na-14-trzista/2364706.aspx
https://ezadar.net.hr/biznis/4241344/glavna-turisticka-kampanja-za-ljetnu-sezonu-na-14-trzista/

Za svoj prvi susret s “beauty industrijom” kaže da se dogodio upravo kroz školovanje u školi Callegari u Splitu 2018. godine, za koje se odlučila po završetku srednje Zdravstvene škole za medicinske sestre. Još za vrijeme osposobljavanja za vizažista oblikovala se njena vizija beauty salona koji danas, osim make-up usluga, pruža i tretmane uvijanja i laminacije prirodnih trepavica korištenjem profesionalnih preparata (lash i brow lift).

Za svoj posao kaže da je ispunjava zadovoljstvom i osjećajem uspjeha te dodaje: “Ovaj posao upravo je i lijep radi toga što nekoga uljepšavaš i njihov osmjeh na kraju je i moj osmjeh…”. Kaže da u radu s klijentima uvijek prije šminkanja porazgovara o tome što bi voljeli, koja je prigoda, u čemu će se najugodnije osjećati i što znaju ˝nositi”, pod time misleći da, primjerice, netko jednostavno sebe ne vidi s crvenim ružem i stoga mu neće biti ugodno pa je stoga klijenta potrebno “slušati”. Kao najvažnije kvalitete koje trebaju krasiti vizažista, ističe ponajprije pouzdanost i odgovornost, a potom i jedinstveni stil s obzirom da je “svaka ruka drugačija” i “svatko ljepotu vidi na svoj način”. Kao veliku prednost školovanja u Callegariju vidi to što se upoznala s raznim tehnikama i materijalom, a koje je onda kroz svoj rad naučila kreativno koristiti.

Iz svog školovanja u Callegariju, kaže, najviše pamti “odlične profesorice Miju i Dolores” koje su joj “prenosile svoje znanje, vještine, savjete i iskustva” te pomogle “dočarati (joj) posao” i “pripremiti (je) za posao”, posebno time što je kroz školovanje imala priliku šminkati na raznim događanjima i “vidjeti kako stvari izgledaju iza kamere i u backstage-u”. Upravo kroz terensku nastavu koju smatra “sjajnim iskustvom”, kaže, “stvorila (je) kontakte za nove suradnje” i uvidjela kako su upravo “kvaliteta i brzina nekad ključni u tim situacijama”.

O dosadašnjim suradnjama kaže kako je surađivala s nekoliko poznatih domaćih osoba, ali i s nizom glumaca, redatelja i fotografa koji su na početku karijere i s kojima se na neki način uzajamno “prati u poslovnom usponu”. Inače ističe da je otvorena za nove suradnje jer “voli isprobavati sve vezano za šminku i njegu lica”, a posebno joj je kroz suradnju drago dati priliku nekom hrvatskom brendu. Od stranih poznatih osoba voljela bi raditi sa Scarlett Johansson, a od poznatih vizažista uzor joj je Pat McGrath.

Kao posebno drage projekte i suradnje izdvaja: suradnju s glumicom Katarinom Nikšić na monodrami Eva Braun, realizaciju kazališnog make-upa na 65., 66. i 67. Splitskom ljetu (za predstave Rigoletto, Orestija, Nabucco, Lombardijci, Suze i smij staroga Splita, Ero s onoga svijeta), kao i za predstave Bambina, Orašar i Krabuljin ples. Ističe i suradnje na filmskim setovima za filmove Južno voće, Marlo, Špirijus, All in, Domino i Brither, kao i suradnje na snimanju glazbenih spotova za klapu Sv. Juraj, bend Ljubavnici te promotivni spot za KK Split. Od realiziranih revijskih make-up projekata, s veseljem se prisjeća suradnje s Matijom Vujicom, Igorom Djugom, Anamarijom Asanović i školom Callegari. Pamti i beauty make-upove s Miss Adriatic, THE BEST MODEL OF CROATIA 2020. i sa Sajma vjenčanja 2019. i 2020.

Osvrčući se na spomenute suradnje na kazališnim i filmskim setovima, Julija kaže kako “ne može odlučiti što joj je draže”. Kaže kako “voli tu energiju tijekom priprema za izlazak na pozornicu i za set”. Premda, kaže, “zna biti naporno raditi po svim vremenskim uvjetima, nekada i satima putovati do lokacije snimanja”, uvijek “jedva čeka vidjeti krajnji rezultat” i “vidjeti što (je) napravila”. Kazališni make up posebno joj je sviđa upravo zbog mogućnosti suradnje s cijelim timom stručnjaka koja je prisutna na setu – redateljem, kostimografom, fotografom, frizerom, glumcem, kao i zbog kreativne uloge koju vizažist ima u definiranju uloge i karakterizacije likova kroz make -up i masku. Kod beauty make up-a, pak, uživa u naglašavanju prirodne ljepote klijenata, prikrivanju nedostataka i ispunjavanju želja klijenata.

O svojim planovima za budućnost, kaže kako želi dalje nastaviti voditi svoj obrt i nastaviti kombinirati rad u studiju s radom na različitim snimanjima, s obzirom da uživa u ovoj raznolikosti posla. Otkriva kako se trenutno educira za gradivni trajni lak i comby manikuru, ali i kontinuirano o trendovima, novim proizvodima i tehnikama, kako bi bila u toku sa svim novostima i inovacijama u struci, što smatra izuzetno važnim i potrebnim.

U pogledu trenutne i buduće perspektive vizažista na našem tržištu, kaže kako primjećuje da se “ublažavanjem epidemioloških mjera situacija na tržištu poboljšava, odnosno vraća na staro” te da iako “vizažista ima dosta” ne osjeća da se “bori za klijente” jer klijenti “dolaze sami jednostavno zato je im se sviđa rad, osobnost i profesionalnost vizažista, urednost, izlazak na teren, …”. O trenutnim cijenama make up usluga kaže kako smo “trenutno svjedoci promjene cijena tržišta i materijala” te da sukladno tome vizažisti korigiraju svoje cijene, ali da je u konačnici recept za opstanak na tržištu taj da “ostaneš svoj” i “vjeruješ u sebe, u ono što radiš  i što te ispunjava”.

https://jk-beautystudio.com/

instagram: jkbeauty.studio

Fotografije: iz arhive alumne