TALIJANSKA ŠKOLA MODE I DIZAJNA

Dan crvenih haljina u Splitu

Aktualno

Međunarodna kampanja „Dan crvenih haljina“ pokrenuta je od 2019. i u Hrvatskoj. Cilj kampanje je podizanje svijesti o specifičnostima moždanog udara kod žena. Kao simbol kampanje odabrana je crvena haljina, jer haljina predstavlja univerzalnu sliku žene, a crvena boja je boja zdravlja, života i živosti, ali i upozorenja.
U Splitu se ovaj dan obilježio s edukativnim predavanjima i preventivnim pregledima, a vrhunac događanja odvio se u hotelu Briig. Naime, ondje je održana modna revija crvenih haljina koje je spremno ustupila gospođa Vesna Pretković iz svojeg salona Vesna Sposa. Haljine su nosile žene iz splitskog javnog života, političarke i novinarke, koje su još jednom pokazale kako je njihova povezanost kada se radi o problemima žena mnogo važnija od stranačkih ili drugih različitosti. Modna revija bila je posebna i po tome što su svi prisutni imali priliku čuti osobne priče žena koje su doživjele moždani udar, a istaknula se važnost prevencije u smislu educiranja o ovom problemu, brige o sebi i redovitih pregleda.
Želimo se zahvaliti organizatorici događanja Katarini Prnjak što je i ove godine pozvala školu Callegari na ovu važnu suradnju. Modele su šminkale naše vizažistice Anđa Šilović, Ilijana Jurčević, Kristina Perić, Lucija Budimir i Nikolina Čaleta. Bravo za splitske kolegice!
Galerija fotografija: Igor Jakšić i arhiva škole Callegari.